فور یو دیزاین

اعتماد از شما,انجام وظیفه از ما!

فور یو دیزاین

اعتماد از شما,انجام وظیفه از ما!

تعرفه های فور یو دیزاین

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ق.ظ

تعرفه طراحی در فور یو دیزاین

طرح
قیمت
قالب های فور یو دیزاین
1000 تا 15000
طراحی بنر
1000 تا 5000
طراحی پی ان جی و هدر
1000 تا 4000
خرید و ثبت دامنه
6000
تبدیل قالب
1000






از طریق کارت شارژ همراه اول یا کارت به کارت

  • معراج آقاجری

نظرات  (۲۰)

  • امیر و الیزابت ..
  • سلام.لطفا مشخصات کامل رو بگین.نمیتونیم بدون مشخصات بنر طراحی کنیم...آدرس سایت، عنوان، توضیحات؛ اندازه بنر، رنگ و ... رو برای ما بفرستید.درست میکنیم
  • امیر و الیزابت ..
  • سلام دوست عزیز.بنرت طراحی شده.به این آدرس برو:
    معراج نمیدونستم تو چنین ادمی هستی  

    یه پیشنهاد کاری برات داشتم میای باهم یه وب بزنیم 
    پاسخ:
    نه ممنون.
    مستقل کار کنم بهتره.
    مگه چی کردم این طور میگی!؟
    هر جوور راحتی مادرید کلابو میدم اونو بده 
    راستی اون یارو هم قبول نکرد
    پاسخ:
    میدونم
    قبوله مادرید کلاب تو هم تک رونالدو
    پاسخ:
    میام تو وبت میگم
    اره بهم شک داری
    پاسخ:
    نه
    مرسی لوگو کی اماده میشه؟
    پاسخ:
    انشالله امشب
    داداش قرارمون این نبود ولی باشه فقط با یه شرطی من چندوقت پیش 2 تومن دادم واسم لوگو درسکردن اصلا خوشم نیومد 
    بذار اول لوگو هارو ببینم بعد شارژ رو بدم به خدا اگه خوشم نیومد استفاده نمیکنم مدیومنم اگه پول نداده استفاده کنم خودت بیا وبم ببین استاده نمیکنم
    مرســـــــــــــــــ♥ـــــی
    پاسخ:
    باشه.خیلی ممنونم
    گفتم دیگه من از ارم دومیه خوشم اومد و فردا شارژو بهت میدم قول میدم تا وقتی که شارژتو ندم هیچ استفاده ای ار این ارما نمیکنم
    من از اینا فقط یکیشو میتونم انتخاب کنم؟
    پاسخ:
    باشه
    هر سه تا رو میتونی استفاده کنی.
    دستی تبدیل میکنی یا با برنامه داداش؟ بذار اگه خواستم به لاگفا منتقل کنم قالبو میدم تبدیل کنی
    پاسخ:
    هم دستی و هم با برنامه.
    سلام داداش ریپ قالب بلدی؟ میخوام تمیز ریپ کنی ها هیچ مشکلی نداشته باشه قالب
    پاسخ:
    قالب چه سایتی؟
    باید رضایت بده
    قیمت ریپ چنده / ؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ریپ نمیکنم!
    نه من قالب قبلیشو دارم
    به هر حال ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بنرو ولش کن الان یه بنر خوشگل میخوام
    توش ادرس سایت madrid-fans.irوcrironaldo.irباشه حما جفتش باشه
    و.متن مرجع خبری ئال و رونالدو شامل :عکس،خبر.گلها.اخبار.خلاصه بازی ها.کلیپ و ...
    خیلی عجله دارمکی میتونی تحویل بدی؟شارژوبعدتحویل گرفتن میدم چون باید ببینم بنر خوبه یا نه
    پاسخ:
    داداش فعلا فتوشاپم خرابه نمیتونم بنر بسازم!
    سلام معراج یه پیشنهاد کاری برات داشتم طراحی قالب از من طراحی بنر وهدر وپوستر باتو

    هرچی هم از فروش قالب وفروش ینر وهدر و... بدست اوردیم نصف نصف قبوله فقط هیچ کس نباید نامردی کنه وباید قسم بخوریم اینجوری هم به نفع تو هست وهم من قبوله
    پاسخ:
    باید فکر کنم
    زودتر بگو خدایی الان مشتری داری ؟

    من قالب هایی دارم میرم از صاحباشون اجازه میگیریم ومیفروشیم خوبه
    پاسخ:
    قبوله.
    منو نویسنده کن 

    کدوم قالبو میخوای 

    بریم از صاحبش اجازه بگیریم 

    یه بنر برای وب درست کن بریم تبلیغات
    پاسخ:
    باشه
    من دو تا قالب دارم میفروشم میخری؟
    تو وبم بگو
    پاسخ:
    خبرت میکنم
    سلام قالب http://barcanews.org یه قالب html و برای وبلاگ بیشتر به کار میره، میتونید دقیقا همین قالبو برای ورد پرس درست کنید؟؟ هزینش چقدر میشه؟؟
    سایت من: www.footballfifa.ir
    سلام داداش...
    من تازه یه وب فیلم و موزیک و موزیک ویدئو زدم...
    واسه وبم دنبال طراح میگردم...اگه مایلید بهم خبر بدین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی