فور یو دیزاین

اعتماد از شما,انجام وظیفه از ما!

فور یو دیزاین

اعتماد از شما,انجام وظیفه از ما!

ویرایش قالب های شما

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

اگر شما در ویرایش قالب خود با مشکلی مواجه بودید ما این کار رو به طور رایگان برای شما انجام خواهیم داد.

تنها کاری که شما باید بکنید این است که ما رو در وب خود لینک کنید.

در بخش نظرات اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت فور یو دیزاین

  • معراج آقاجری

نظرات  (۱۵)

واقعا ممنون خیلی خوب بود
پاسخ:
خواهش میکنم.
نیاز به ویرایش قالبتون دارید؟
  • امیر و الیزابت ..
  • سلام لگو و بنر اختصاصی بره وبت میخوای؟ پس به وب ما هم بیا ! با تبادل لینک موافقی؟
    پاسخ:
    ناسلامتی ما خودمون وب طراحی هستیم!
  • کاتالان نیوز
  • سلام دوست عزیز اگه بتوانید یک قالب رایگان برای ما بسازید

    ما از شما بصورت فوق العاده حمایت میکنیم

    منتظر خبرت هستم

  • کاتالان نیوز
  •  من فعلا یک شارز 1000 تومانی دارم با این میشه برام یه قالب توپ درست کنی
    پاسخ:
    2 تومن+تبلیغ من تو وبت
    بنرتو گذاشتم قرار شد یه هدر و یه ارم تحویل بدی
    مرسی
    پاسخ:
    چشم
    ممنون از لطفتون
    داداش منظورم همون ارم هستش ارم و لوگو یکی هستن
    اونی شما میگی اسمش لوگو اسمش بنره
    هون ارمو میخوام دادا کی اماده میشه؟؟؟؟
    پاسخ:
    امشب داداش.
    سلام داداش ببخشیدا دوست من طراحه واسم یه ارم دیگه طراحی کرده من از ارمایی که تو دادی استفاده نمیکنم خیالت راحت باشه . بنرتم از سایتم بر نمیدارم 
    مرسی
    هستی ایمیلتو بده 
    varvun@yahoo.com
    پاسخ:
    باشه
    ایمیلتو بده دیگه 
    پاسخ:
    باشه.الان میفرستم
    بده منتظرم بدو
    پاسخ:
    نمیشه.
    صاحبش اجازه نداد
    معراج اذیت نکن هرچی قالب بخوای بهت میدم تو رو خدا نمیگم تو بهم دادی میخوام یه وب برای استقلال بزنم 
    تو رو مولا
    پاسخ:
    شاهرخ برای تو هم شده سعی میکنم
    خیلی نامرد همه دارن باهم دوست میشن ویه وب توپ میزنن بیا منو تو هم این کارو کنیم
    پاسخ:
    تو وبت خبرت میکنم
    سلام واسه میهن بلاگه
    پاسخ:
    باشه.شب تبدیل میکنم
    من ی قالب دارم با مشکلات زیر:
    کد های جاوا داخلش کار نمیکنه
    همه بلوک ها سمت راست هستند میخوام راستو چپ باشن
    کل بازدید ها رو هم نداره
    اگه میتونین فیکس کنین به ایمیلم بفرستید که لینکتون کنم و کد رو بدم ممنون
    با سلام.یک قالب ویوا رئال دارم متاسفانه مشکلاتی داره میتونید برطرف کنید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی