فور یو دیزاین

اعتماد از شما,انجام وظیفه از ما!

فور یو دیزاین

اعتماد از شما,انجام وظیفه از ما!

قالب تک رونالدو

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

سلام خدمت تمام بازدیدکنندگان.

متاسفانه صاحب اصلی قالب تک رونالدو راضی به فروش قالبش نشد و ما هم به ناچار قالب رو برداشتیم.ولی به امید خدا تا چند روز دیگه یه قالب اختصاصی برای فروش قرار میدیم  تا جبرانی باشه برای قالب تک رونالدو

بازم از دوستانی که سفارش داده بودند عذر خواهی میکنم

  • معراج آقاجری

نظرات  (۵)

دادا هستی؟ اگه هستی لطفا جوابمو بده
پاسخ:
این روزا درس زیاد دارم نمیتونم خیلی بیام
سلام داداش قرار من سایتمو با سایت کریس رونالدو . ای ار و یه سایت دیگه یکی کنیم یعنی دامنه هامونو به سایت وصل کنیم دادا بازدیدمو خیلی میره بالا ولی یه قالاب مثل رئال کلاب میخوایم اگه قالب رئال کلابو ریپ کنی 1 ماه پاپ اپت میکنیم که بازدید تو ام بره بالا زود بهم خبر بده
مرسی
پاسخ:
دوست عزیز من ریپ نمیکنم.
فقط قالب میخرم.
من راضی نیستم ؟؟؟؟؟؟
بفروش بره !
پاسخ:
علی مدیر .live-football.ir راضی نیست!
خخخخخخ
بلاگ بهترین سرویس وبلاگدهی تو ایرانه.با سئو عالی و ایندکس فوق العاده توی گوگل.
از همون ساعت اول شروع به کار , بازدید از گوگل شروع شد و اومدم صفحه اول.
ولی لامصب خیلی خیلی گرونه.
واسه داشتن یه وب خبری با 50 پست توی روز , باید حداقل 60 تا 70 تومن خرج کنی.
سلام معراج میخوام وب رو منتقل کنم به میهن بلاک همون دامنه رو چیکارکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی